באישון ליל, הגישו השוטרים צו הרחקה מנהלי לפעיל הימין, שקרע אותו לנגד עיניהם

ישראל פריי No Comments on באישון ליל, הגישו השוטרים צו הרחקה מנהלי לפעיל הימין, שקרע אותו לנגד עיניהם
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צעיר יהודי מפעילי הר הבית הורחק מירושלים בצו מנהלי. לאחר שמסרו לו השוטרים את הצו, קרע אותו הפעיל אל מול עיניהם והודיע כי לא ישמע לו. חוננו: "מוסלמים מסיתים לרצח באופן חופשי ויהודים מורחקים"

בלשי משטרה הגיעו לפנות בוקר לביתו של דב מורל, פעיל ימין, בן 21 מהיישוב טלמון שבבנימין, ומסרו לו צו חתום בידי אלוף פיקוד העורף יואל סטריק, המורה על הרחקתו מירושלים לתקופה של חצי שנה, וכן על איסור יצירת קשר עם כ-30 צעירים יהודים. הצו הוצא בנימוק של "הבטחת בטחון המדינה, שלומו של הציבור וקיומו של הסדר הציבורי".

לאחר שהקריאו לו השוטרים את הצו ומסרו לו אותו, קרע אותו מורל והצהיר כי הצו מנוגד לתורה ולקב"ה ולכן לא ישמע לו. מורל טוען שמטרת הצו היא למנוע את פעילותו למען הר הבית, ולדבריו, איסור יצירת הקשר נועד להפריע לו להפעיל דף פייסבוק בשם "רוצים מדינה יהודית".

בארגון חוננו המייצג את מורל אומרים בתגובה: "אנו מגנים את הוצאת הצו המנהלי ללא משפט וללא נימוק בצעד הפוגע קשות בזכויותיו של דב מורל. רק בשבוע שעבר נחשף כי שייח מוסלמי ממשיך להסית לפגיעה ביהודים מתוך הר הבית באין מפריע, מה שלשיטתו של אלוף פיקוד העורף כנראה לא עונה להגדרה "פגיעה בסדר הציבורי", וכעת אנחנו רואים במה מערכת הביטחון עסוקה – הוצאת צו הרחקה ליהודי הפועל באופן גלוי וחוקי למען הר הבית".

הפעיל וצו המעצר הקרוע, קרדיט: "חוזרים להר"

תמונה 1 (51)

תמונה 2 (48)



0 תגובות